مصاحبه آرشیو خبر ها
آبل پابلو : ایگوایین مهاجم کامل تری نسبت به هری کین و مائورو ایکاردی است

آبل پابلو : ایگوایین مهاجم کامل تری نسبت به هری کین و مائورو ایکاردی است

مهاجم سابق رم و تیم ملی آرژانتین، آبل بالبو انتظار یک دوئل خوب بین گونزالو ایگوایین و هری کین را دارد اما معتقد است که یوونتوس تیم کامل تریست.

 

بیانکونری هفته آینده در چهارچوب دور رفت مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دور رفت میزبان تاتنهام هاتسپر خواهد بود و در این مسابقه دو تن از مرگبارترین مهاجمان اروپا رودر روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 

بالبو به توتو اسپرت گفت:

 

این یک دوئل واقعا عالی است. ما در مورد آن بسیار صحبت خواهیم کرد سپس مدافعان با نمره که میگیرند و عملکردشان می توانند در بازی تأثیر گذار باشند، این چیزی است که همیشه اتفاق می افتد! آنها دو مهاجم بزرگ هستند، اما من ایگوایین را ترجیح می دهم.

 

بالبو ادامه داد:

 

مرد انگلیسی یک تمام کننده استثنایی هست، اما پیپیتا کامل تر است. او علاوه بر گلزنی در کارهای تیمی هم به تیمش کمک میکند.

 

جام جهانی؟

 

از نظر من ایگوایین نه تنها باید به جام جهانی برود بلکه باید به عنوان مهاجم نوک در ترکیب شروع کننده و ثابت آرژانتین به میدان برود.

 

آبل بالبو در ادامه گفت:

 

سمپائولی حق داشت او را در دور مقدماتی جام جهانی دعوت نکند زیرا او دوره خوبی را سپری نمیکرد و دعوت شدنش در آن زمان به تیم ملی بیشتر به او آسیب میزد. اما من برروی جام جهانی روسیه تمرکز کرده ام. آرژانتین باید توپ را خیلی زیاد در زمین بگردش دراورد چیزی شبیه به سبک بازی اسپانیا و پیپیتا گزینه مناسب تری نسبت به مائورو ایکاردی برای ترکیب ثابت است.

 

ایکاردی؟

 

من واقعا او را دوست دارم، او در محوطه جریمه خارق العاده است اما کمتر در بازیسازی شرکت می کند.

 

بابلو در تکمیل سخنانش راجع به ایکاردی گفت:

 

من بیشترین شباهت را بین خودم و او میبینم، مائورو میداند که چگونه باید گل بزند، اما او یک مهاجم نوک کلاسیک نیست او کسی است که در محوطه جریمه می ایستد و با سر گلزنی می کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: